SUMMER GLOW LOOK | MAKEUP REVOLUTION

by - apríla 30, 2018

Ahojte sledovateľky môjho blogu! Keďže za oknami zo už v niektoré dni vyzerá ako leto, pripravila som si troška jednoduchší makeup. Ja sa cez leto maľujem o niečo menej, pretože v takom teple sa mi aj tak väčšina líčenia rozmaže a už to nevyzerá až tak dobre. 

Ale určite to neodvrhnem úplne, pretože každá z nás ma také chvíľky a to hlavne cez dlhé letné prázdniny, kedy sa len tak skrášlime a to ani nikam nejdeme, iba skúšame rôzne produkty na našej tvári. 
Ja som sa dnes rozhodla Vám ukázať môj jemný "letný" makeup, kde som sa zamerala hlavne na lesk, highlighter či bledú oranžovú farbu a to vďaka paletke od Makeup Revolution, ktorú som našla na Pinkpande za ale 6€. Nevedela som či bude, či nebude dobre pigmentovaná, ale ja som sa zamilovala do tých farieb.

A áno, je super pigmentovaná, nachádzajú sa tam aj matné tiene, ale aj tiene s jemným "šimerom". A ten oranžový <3
Makeup som použila od GOSH foundation plus v odtieni 006, ktorý je veľmi šikovný do kabelky, pretože sa v ňom nachádza aj labutienka a hlavne keď som sa nečakane opálila mi neskutočne sadol na pleť. 

Taktiež som sa zamerala na highlighter a tentokrát som použila tekutý od MAKEUP Revolution, ktorý som tiež už dlhú dobu sledovala na stránke Pinkpanda a pri objednávaní palety som ho hodila do košíka. Musím povedať, že ma naozaj prekvapil, veľmi ľahko sa nanáša na pleť a dá sa do nej zapracovať. Keďže ja mám extrémne suchú pokožku, tie sypké rozjasňovače mi išli dosť do vrások a vysušovali pokožku. 
Som veľmi zvedavá na Vaše ohlasy, ktoré mi môžete písať do komentárov, poprípade napísať ako sa Vy maľujete cez horúce dni. 

You May Also Like

13 komentárov

  1. Krásné líčení! Jinak já se v horku moc nemaluji, max řasenku:D.
    Windy pink style

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Já si v létě zvýrazním akorát obočí, řasy a na rty dám jen nějaký balzám. Jinak Makeup revolution má velmi povedené paletky, patří mezi mé nejoblíbenější. :-)
    welcometomyworld

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Ja vo všeobecnosti nemám rada oranžovú, ale tebe veľmi pasuje!:) V lete mám s maľovaním celkom problém, kým sa neopálim do farby s ktorou som ako tak spokojná,potom už najčastejšie riešim len obočie a mihalnice..najradšej by som nosila mejkap aj v lete čo sa týka vzhľadu, ale samozrejme si od neho dávam pauzu, kvôli pohodliu :)
    THE NOELA

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Moc krásný look.. přirozený, jednoduchý <3
    RIGHT HERE RIGHT NOW

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Nádherný look! Veľmi sa ti to hodí! Ja sa snažím tiež recreatnuť takéto liečenie ale je to pre mna hard. Mam pocit že sa mi tiene jednoducho nehodia.
     xxAlexandra MS ALWAYS LATE

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Veľmi ti to pristane :), ja čím sa viac otepľuje tým sa maľujem menej, ale o to farebnejšie :)
    LIFE IN PICTURES BY LU

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Ako stále úžasné líčenie, veľmi ti to pristane. :-) Ja sa v lete veľa nemaľujem, iba večer keď niekam idem. :)

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Krásne líčenie, tebe sa hodí proste všetko :-) Neverila by som, že oranžová môže vyzerať tak dobre ❤ xx

    Simona | l i v e i n f o x w o r l d

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Nádherný makeup a tá blúza je krásna!
    Mon
    https://lifebymon.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Veľmi ti pasujú tieto svieže farby :) Ty si presne ten typ, ktorý keby si dal neviem akú farbu tieňov alebo rúžu na pery tak ti pristane neskutočne :) Vyzeráš perfektne...Veľmi sa mi páči ako si si to zladila aj s topom :)

    Klaudia Duranova / INSTAGRAM

    OdpovedaťOdstrániť
  11. Tento look ti veľmi pristane a páči sa mi! :) Pekne si k make-upu skombinovala topík a náušnice. :))
    partofnicol.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť

Instagram